Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku. Dz.U.2012.1225 o ochronie niektórych konsumentów oraz odpowiedzialności praw konsumenta-Klient ,który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki ,po uprzedniej informacji o takim zamiarze drogą emaliową lub telefonicznie. Klient odsyła zakupiony u nas towar na nasz adres przesyłka musi być dobrze zabezpieczona przed zniszczeniem ,wysłana przez kuriera, towar nie może nosić śladów używania a jego opakowanie musi być oryginalne. Przed przesłaniem towaru prosimy poinformować sklep o zwrocie - wysyłając email. Zwracany towar musi być odesłany z paragonem czy fakturą. Tylko po spełnieniu tych warunków jesteśmy zobowiązani zwrócić Klientowi całość kwoty wartości przedmiotu Zwrot towarów jest na koszt Klienta, jak również nie zwracamy kosztów pierwotnej wysyłki towarów. W takim przypadku zwrot pieniędzy, obejmujący wyłącznie cenę towaru, zostanie dokonany na wskazany przez Klienta rachunek bankowy najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub próby otwarcia, należy w obecności pracownika Poczty Polskiej, czy firmy kurierskiej sporządzić protokół szkody i nie przyjmować towaru. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z klientem. Sklep ponosi koszty przesłania do Klienta niewadliwego towaru. Klient może zrezygnować z zamówienia telefonicznie pod numerem wskazanym w danych adresowych firmy, lub za pośrednictwem poczty internetowej. Nie można anulować zamówienia już wysłanego.
shopping_basket
Koszyk
(0)